FANDOM

KonohanaHikari

Konohana Hikari (jap. 此花 光莉) jest nieśmiałą i cichą dziewczyną. Nie mówi zbyt wiele, a powiedzenie tego, co naprawdę myśli czasem sprawia jej duży wysiłek. Tak samo jak Aoi Nagisa, Hikari jest uczennicą przetransferowaną. Przybyła do Spica w drugim roku. W tym samym roku dołączyła do chóru Spica (nazywanym również Świętym Chórem) razem z najlepszą przyjaciółką i współlokatorką Yayą Nanto. Później zakochała się w Amane Ootori i obie zaczęły okazywać sobą zainteresowanie. Czasami udaje się im spotykać tylko we dwie, aby bliżej siebie poznać.

Jest dziewczyną słabą psychicznie, którą dość łatwo wykorzystać. Niemiłe doświadczenia związane z jej bezbronnością wydają się stwarzać obawy przed niespodziewanym zbliżeniem innych dziewczyn do niej. Hikari jest również bardzo religijna, często można ją zobaczyć podczas modlitwy przy kościelnej fontannie Spica, gdzie stoi figurka przedstawiająca Maryję. Hikari jest współlokatorką Yayi jak i jej najlepszą przyjaciółką.Yaya zachęciła Hikari do wstąpienia do Chóru Spica, jako, że obie mają zamiłowanie do śpiewania. Hikari patrzy na wszystko z dystansu. Pomimo swojej nieśmiałości ma wielu przyjaciół. Często urządza wieczorki przy herbatce wraz z Yayą, Tamao oraz Nagisą.

Hikari była wykorzystywana przez Kaname jako narzędzie umożliwiające zranienie Amane. Na początku Kaname ją przerażała, ale z czasem nauczyła się bronić przed jej atakami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki