FANDOM

MiyukiRokujo

Rokujō Miyuki (jap. 六条 深雪)  jako Przewodnicząca Rady Młodzieżowej Miator, stara się utrzymać wszystko w porządku. Jest surowa, ale potrafi też zrozumieć innych. Miyuki stara się ukazywać jako śmiała i poważna, jest jednak bardzo wrażliwa i czasem nie panuje nad emocjami. Łatwo doprowadzić ją do płaczu. Gdy Shizuma lekceważy swoje obowiązki jako Etoile, denerwuje się i karci ją za to, co sprawia, że ich relacja wygląda bardziej jak matki z córką, aniżeli koleżanek z klasy. Obie dzielą wspólny pokój odkąd przybyły do Miator. Rola matki początkowo była przypisana do Shizumy, która pomagała Miyuki oswoić się z tęsknotą za domem. Niemniej jednak, obie wydają się być bliskimi przyjaciółkami. Po śmierci Kaori Sakuragi, Miyuki została asystentką Shizumy oraz jej powierniczką. Ma nieodwzajemnione uczucia względem Shizumy. Kiedy Shizuma pocałowała dla żartu Miyuki, ta uderzyła ją w twarz, stwierdzając, iż jest to okrutne, bo nie może z nią być. Mimo tego, że życzy jak najlepiej Shizumie, wydaje się czuć niekomfortowo ze względu na związek Shizumy z Kaori, a potem z Nagisą.

Jako Przewodnicząca Rady Młodzieżowej musi wykonywać wiele obowiązków. Musiała interweniować z powodu błędów, które popełniła Nagisa, upewniając się, że rozumie ona zasady panujące w szkole. Na spotkaniach Rady Młodzieżowej, zazwyczaj prowadzi żywą dyskusję lub wręcz kłótnię z Shion Tōmori - Przewodniczącą Rady Młodzieżowej Spica. Omawiają sprawy związane ze Szkołą.

Miyuki obiecała, że po skończeniu szkoły wyjdzie za mężczyznę, którego wybrano jej już po jej narodzinach.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki