FANDOM

HanazonoShizuma

Hanazono Shizuma (jap. 花園 静馬) to druga główna postać. Jako aktualna Etoile jest najbardziej znaną i szanowaną uczennicą ze wszystkich trzech szkół. Należy do osób zamkniętych w sobie oraz tajemniczych, co sprawia trudności w porozumiewaniu czy spotkaniu się z nią. Zakochała się w Nagisie. Hoduje w szklarni kwiaty, które trafiają potem do kościoła lub są używane na uroczystościach.

Jej największym sekretem oraz osobistym problemem wydają się być relacje z Kaori Sakuragi, zmarłą partnerką Etoile. Na początku pełnienia tej funkcji Shizuma była osobą wesołą oraz pełną życia. Jednak od czasu śmierci Kaori stała się zamknięta w sobie i obojętna na wszystko.

Ma talent do gry na fortepianie i często to robi. Praca Etoile nudzi ją przez większość czasu, więc często wymiguje się od obowiązków, co złości Miyuki Rokujō. Jednakże Nagisie udaje się skłaniać Shizumę do wykonywania obowiązków.

Shizuma z początku traktowała Nagisę jak zabawkę, drobną odskocznię od rzeczywistości. Powiedziała, że to jak zobaczyć piękny kwiat i zechcieć go dotknąć, ale nie czuje do niej nic więcej. Z czasem jednak znalazła w Aoi Nagisie prawdziwą miłość.

Shizuma posiada także najwyższy stopień w posługiwaniu się językiem francuski, grze na fortepianie oraz parzeniu herbaty. Od początku uczęszczania do Miator Shizuma mieszka w pokoju razem z Miyuki. Ich relacja oparta jest na przyjaźni oraz lojalności, jednak nie brakuje również kłótni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki