FANDOM

SuzumiTamao

Tamao Suzumi (涼水玉青, Suzumi Tamao) jest współlokatorką Nagisy. Jest pierwszą osobą, którą poznaje Nagisa. Tamao pomaga Nagisie oprowadzając ją po akademikach oraz przedstawiając ją kilku innym uczennicom. Tamao od początku okazywało zainteresowania Nagisą, szybko stało się jasne, że zakochała się ona w Nagisie. Nieszczęśliwie dla Tamao, Nagisa nie potrafi odczytać jej uczuć i traktuje ją jako najlepszą przyjaciółkę. Tamao często przesadza z obsesją na punkcie Nagisy, na przykład, nazywając ją 'Moja Nagisa', strasząc ją tylko po to, aby nagrać jej "urocze" krzyki na taśmę czy robiąc pomiary jej ciała pod pretekstem zamówienia mundurku na jej wymiary, jednak tak naprawdę chciała zapisać w swoim notesie "cenne dane" o Nagisie.

Tamao jest miła i pomocna, czasami lubi plotkować o innych w kwestiach miłosnych. Nagisa i Tamao są podobne do siebie w tym, że obie są zazwyczaj pełne energii i mają podobne zainteresowania.

Jako że ma wysokie zdolności poetyckie jest członkinią Klubu Literata i pisze wiersze miłosne. Napisała scenariusz do szkolnej adaptacji Carmen. Wysoko ceni uczennice z Miator, wiele z pierwszoklasistek widzi jako adekwatne kandydatki na Etoile.

Często urządza wieczorki przy herbatce wraz z Nagisą, Hikari oraz Yayą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki