FANDOM

NantoYaya

Nanto Yaya (jap. 南都 夜々) jest współlokatorką Hikari. Jest typem energicznej dziewczyny. Interesuje się sprawami miłosnymi Hikari, w której jest zakochana. Często wymusza na sobie uśmiech, pomagając Hikari zbliżyć się do Amane, jednak nie podejmuje żadnych działań i może tylko przyglądać się rozwojowi ich związku. Próbowała się zbliżyć do Hikari, jednak bez powodzenia, gdyż Konohana zainteresowana jest tylko Amane. To sprawia, że Yaya czuje jest przygnębiona i zdystansowana.

Yaya i Hikari są dobrymi przyjaciółkami mimo tego, że znają się tylko rok. Yaya namówiła Hikari do wstąpienia do Chóru Spica poprzedniego roku, aby Hikari mogła zyskać większą pewność siebie oraz wyższe poczucie własnej wartości, który jej brakowało. Jak stwierdziła Tsubomi Okuwaka, Yaya jest jedną z najbardziej utalentowanych członkiń Świętego Chóru, jednak powinna bardziej się angażować.

Czasami pokazuje swoją buntowniczą stronę, łamiąc szkolne zasady lub coś co jest powszechnie akceptowane. Jest osobą bardzo szczerą i krytykowanie uczennic których nie lubi sprawia jej przyjemność. Jednakże, jeśli chodzi o miłość, wydaje się być bardzo nieśmiała, zwłaszcza kiedy Hikari rozamawia z nią o swoich uczuciach które żywi do Amane. Lubi droczyć się z innymi. Nie lubi uczennic z pierwszego roku — takich jak Tsubomi Okuwaka — ponieważ według niej są one głośne i denerwujące. Jednak pod koniec serii jej nastawienie do pierwszoklasistek zmienia się i zaczyna lepiej traktować Tsubomi. Często urządza wieczorki przy herbatce wraz z Hikari, Tamao oraz Nagisą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki